Tärkeä osa minua -vaikuttajakampanja kertoo ammatti-identiteetin merkityksestä
Loimu on mukana tänään alkaneessa Akavan ja sen jäsenjärjestöjen yhteisessä Tärkeä osa minua -kampanjassa sosiaalisessa mediassa.
Tärkeä osa minua -kampanjan aikana Akava ja Akavan jäsenjärjestöt etsivät ja jakavat tarinoita ammatti-identiteettien muodostumisesta ja merkityksestä. Kampanjan kasvoina toimivat KM, esiintyjä Ernest Lawson ja VTM, kirjailija, toimittaja ja sosiaalisen median vaikuttaja Julia Thurén.
Ammatti-identiteetti on tärkeä osa korkeakoulutettujen kokonaisidentiteettiä. Kampanja muistuttaa, että Akavan ammattiliitot tuntevat ihmisensä ja työskentelevät joka päivä tukeakseen oman jäsenkuntansa hyvinvointia niin työssä kuin yksityiselämässä.
Sosiaalisen median #TärkeäOsaMinua -kampanjassa kerrotaan Akavan jäsenliittojen roolista ammatillisen identiteetin rakentajina. Ammattiliitot tukevat jäseniään urapolun eri vaiheissa ja vaikuttavat monipuolisesti yhteiskunnan eri osa-alueilla.
Kampanjasisältöjä julkaistaan Loimun somekanavilla toukokuussa.
Lisätietoa Akavan verkkosivuilla.